fredag 3 juli 2009

Maxi-Bo skötväska - SÅLD


Framsida.

Hängen med tryckknappar som fästes runt handtaget på vagnen.

skötbädd i locket.

Insida med resårfack.

Ett extra fack på utsidan.

Ännu en Maxi-Bo på beställning! Detta tyg har jag använt en gång förrut, jag gillar det jättemycket. Bytte dock ut fodertyget till ett annat tyg. Jag har börjat få kläm på hur jag ska
sy dessa väskor mer effektivt och det gör ju det hela ännu roligare. Jag tror dock att jag ska sluta med denna modell snart, för den är väldigt krånglig och tidskrävande att sy. Jag har en annan modell på gång, håll utkik!

Tack Sissi för beställningen, hoppas ni blir nöjda! :)

1 kommentar:

Maria sa...

Riktig snyggt Hanna! Den dan vi skaffar barn (om hundra år) så ska jag beställa en sån av dig bara för att den var så snygg!