måndag 1 juni 2009

Tracksuit "BOSSE" stl 80 - SÅLD




En liten doppresent till världens sötaste gosse. Grönt trikåtyg i kanonkvalité tillsammans med svarta muddar. Överdelens har hög halskrage och luvan är fodrad med ett senapsgulrandigt trikåtyg. Jag testade även att trycka ett litet tryck under loggan så det ska se ut som ett litet katthuvud (Bosse). Det blev ganska så snyggt tycker jag. Jag planerar att göra en tracksuit som ska heta ESTHER också, men jag håller fortfarande på att spåna på hur den ska se ut.

Tvättråd:

Tvättas tillsammans med liknande färger
med avigsidan ut och dragkedja stängd.

Material:
100% bomullstrikå
tråd i syntet

2 kommentarer:

Agnes sa...

Skall den vara rosa? Eller orange kanske.

Kom på en ny pryl till dig när jag bläddrade i en barn tidning. Där sålde de en mjukis-katt (större än singel-katten) som ett gosse djur. Tror att det var på någon inred.com eller se sida som jag inte hittar nu. Den kostade 250-299 kr.

Slår vad om att din skulle vara snyggare, den som jag såg var inget vidare katt-lik.

Vankar fram och är väldigt tung nu ;) Kram Agnes

ESTHER OCH BOSSE sa...

Åhh TACK för tipset Agnes! Jag ska verkligen ta mig en titt på vad man skulle kunna göra för mjukisdjur. Det vore faktiskt roligt att göra. :)

Förstår att det är tungt nu.
Men snart är hon här lilla söta tösen. Jag vill inte att du ska behöva vanka fram så länge till men jag tippar nog på den 17e Juni. ;)

Kram!