onsdag 27 maj 2009

Vagnmobil "Katten" - SÅLD


En beställning på en vagnmobil. Mönstrat grafiskt tyg från IKEA. Blev riktigt snyggt och kommer matcha någons vagn riktigt riktigt snyggt. Denna gången blev det med ögon i filt (på kundens förslag) för ökad säkerhet. De vart lite groteskt stora men jag gillar det ändå, charmigt på något vis. Funderat att fortsätta med filtögon. Vad tycker ni, filt- eller plastögon?

Mobilen är nedpackad och ska skickas iväg senare idag! :) Tack snälla för beställningen!

5 kommentarer:

Beda sa...

i say filt!
det ser mycket coolare ut och är kanske säkrare?

Anonym sa...

Filippa säger att hon tycker om att stoppa saker i munnen och att filt därför är det bästa alternativet!

Sandra sa...

De stora ögonen kanske är ytterligare en delalj som bebisen kommer tycka är roligt att titta på, jag tycker du ska köra på filt, det är väldigt fint!!!
Kram kram

Agnes sa...

Jag tyckte att plastögonen var fina, tänker först på snyggheten ;) Men är det bättre för de små med filt så kanske det är bra.

Väldigt fin blev den, tycker att kompiskatten i grönt var super läcker! De andra sakerna med så klart!

Väntar och väntar, nu är det 1,5 veckor kvar till tiden... Idag fyller Signe 1 år. Stor tjej. Hon sover mest och skall få räka om en stund, hennes favorit.

HANNA sa...

Agnes - Grattis till Signe! de växer alldeles för fort! :)

Jag gillar också plastögonen.
Det får väl helt enkelt bli så att jag gör bådeoch så får folk välja det de tycker är snyggast och säkrast. :) hihi