måndag 11 maj 2009

Maxi-Bo Twin Deluxe - SÅLD

Fick en megarolig beställning på en tvillingskötväska i två delar och med alla möjliga finesser.
Se bilderna nedan så får ni se hur bra det blev! Jag fick slåss med symaskinen ett flertal gånger men det är det värt när resultatet blir så bra! :)

Framsida stora väskan. Brun markisväv samt ett stormönstrat tyg från Åhléns som jag gillar massor.

Fodrad insida i vaxduk och markisväv, avdelat på två, ett för varje barn. Varje del har sedan 5 st resårfickor i olika storlekar.

Under locket finns en mamma/pappa/kalla det vad du vill-ficka med dragkedja.

Sidoficka + svart rem med karbinhakar som fästes runt vagnen och sedan i väskan igen så den hänger på plats.

Lilla väskan/skötbädden.

Lilla väskan vecklas ut till en skötbädd med 6 stycken fickor för förvaring av blöjor/tvättlappar m.m.


Skötbädden sitter fast på baksidan av den stora väskan med hjälp av knäppspännen.

Tack snälla Joanna för en sån fantastisk beställning.
Jag skickar iväg den imorgon, sen kan pyrena ploppa ut!! ;)

7 kommentarer:

Beda sa...

Oj jäklar Hanna! VILKEN SNYGG! You're the master!

ESTHER OCH BOSSE sa...

Tack kompis! :)

Agnes sa...

Vilka fina väskor! En delux får det bli nästa gång!

HANNA sa...

:D

Ceci sa...

Hej! Hittade hit via mina besöksloggar som jag tyvärr kollar allt för sällan =) Snygga väskor! Kul att man kan inspirera, de blev riktigt snygga!

Katta sa...

Åh vilken snygg och praktisk väska! Är på jakt efter något liknande tills min bebis anländer inom ett par veckor.
Hur stor är Deluxen vs den vanliga och vad är ca priset på dem?

Emelie sa...

Wow, vilken fin! Väntar tvillingar och har en son på två år så jag letar efter en rymlig väska, hur mycket kostar en sådan här? :)