lördag 23 maj 2009

Babyset storlek 50-56 - SÅLD





Fick beställning på ännu ett babyset efter att jag lagt ut detta. Jätteroligt!
Denna gång blev det ett rött och orangerandigt bastyg i trikå (på bilderna ser tyget gult och rött ut, men det stämmer alltså inte riktigt, vet inte vad som hände med kameran) med inslag av ett vitt och brunrandigt trikåtyg samt bruna muddar. Setet består av en mössa, en tröja (denna gång med långa ärmar) och en harembyxa. Jättesött och mjukt och härligt. Tvättas i 40 grader skonsamtvätt, stryckes på medelvärme (två prickar). Den som ska ha setet har ännu inte kommit till världen men jag hoppas att han/hon kommer tycka om det! Tack till föräldrarna för beställningen. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kommer nog vara den stoltaste mamman som lämnar BB med mitt barn i den dressen!
Tack! och på återhörande:)
Elisabeth blivande mamma till ett tufft knyte!

Agnes sa...

Jag kan inte vänta tills hon kommer ut så jag kan göra en ordentlig beställning ;) Väldigt fin dress, grattis Elisabeth!